Yleensä en leivo,mutta hetkellinen mielenhäiriö yllätti
Joten pyöräytin korvapuusteja,kaakaopuusteja ja voisilmäpullia ![]()
Taikinan tein ihan jauhopussin ohjeen mukaan ja täytteeksi tuli korvapuusteihin sulaa rasvaa,sekä kanelia ja sokeria, kaakaopuusteihin sulaa rasvaa ja kaakaojauhetta. Lopun taikinan leivoin pikkupulliksi,joihin leikkasin saksilla "ristikon" päälle ja laitoin sinne koloon pienen nokareen voita ja ripauksen sokeria ![]()
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.